.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خاتمي انصراف داد
اگر من در رقابت ها نباشم مي‌توانم تكثر را تبديل به وحدت كنم و بين ميرحسين موسوي و مهدي كروبي موضوع را جمع كرده و يك نفر را به عنوان گزينه نهايي معرفي كنيم . اگر من بمانم چنين كاري امكان‌پذير نيست...
خاتمي انصراف داد

سيد محمد خاتمي از حضور در رقابت هاي انتخاباتي بصورت تلويحي انصراف داده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، خاتمي يكي از نامزدهاي اصلاح طلبان امروز در حاشيه مراسمي بمناسبت ميلاد پيامبر اعظم (ص) در جماران اين موضوع را اعلام كرد.
احتمال خاتمي از عدم تصاحب نيمي از آرا از جمله دلايل خاتمي براي اين انصراف است. وي گفته است: ما در اين شرايط نمي‌توانيم با توجه به تكثر نامزدها در جبهه دوم خرداد حتي نيمي از آرا را هم به دست آوريم و ممكن است انتخابات به دور دوم كشيده شود. اگر انتخابات به دور دوم كشيده شد، شكست بزرگي براي من است؛ اما رفتن موسوي به دور دوم رقابت براي او پيروزي است.
وي اظهار داشت: بسياري از جوانان حامي من حاضر نيستند از ميرحسين موسوي حمايت كنند اما ميرحسين موسوي از اين جهت كه راي برخي از اصولگرايان را نيز همراه خود دارد مناسب است و اين امتياز بزرگي براي او است.
وي يادآور شد: ما براي حفظ شئونات اخلاقي آمده‌ايم، معتقديم رقبا اخلاق را زير پا گذاشته‌اند.
وي اظهار داشت: اگر من در رقابت ها نباشم مي‌توانم تكثر را تبديل به وحدت كنم و بين ميرحسين موسوي و مهدي كروبي موضوع را جمع كرده و يك نفر را به عنوان گزينه نهايي معرفي كنيم و من قول مي‌دهم كه بتوانم اين كار را انجام دهم تا اصلاح‌طلبان به وحدت برسند. اگر من بمانم چنين كاري امكان‌پذير نيست. اگر كنار بروم مي‌توانم بين اصلاح‌طلبان وحدت ايجاد كنم.
وي در پايان افزود: ما بايد تمام نيروهايمان را براي پيروزي ميرحسين موسوي به كار گيريم. من حاضرم به تمام نقاط كشور سفر كنم و براي حمايت از ميرحسين موسوي تلاش كنم.
وي در عين حال تاكيد كرده كه تصميم قطعي را بزودي اتخاذ مي كنم.
مجمع روحانيون مبارز فردا شب با حضور سيد محمد خاتمي جلسه اي برگزار مي كند.همچنين مسئولان ستادهاي انتخاباتي خاتمي قرار است فردا جلسه اي با حضور خاتمي برگزار كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

صصص 25 اسفند 1387
أفرين به دور انديشي و تفكر عالي خاتمي واقعا قابل تحسين است-عشق من خاتمي -راي من موسوي
نا شناس 25 اسفند 1387
مشخص بود خاتمي با فشار مشاركتي ها و سازمان مجاهدين كانديدا شده باشد و بعد از مشاهده عدم استقبال مردم از او الان مجبور به استعفا شده است.
نا شناس 25 اسفند 1387
خاتمي مثل هاشمي اهل ريسك نيست و اون دل و جرات ماندن و رقابت را نداشت.
نا شناس 25 اسفند 1387
آقا دمت گرم تازه فهمیدی عرضه اداره کشور را نداری چون درآن زمان فقط به فکر گریم کردن خود توسط هنرمندی بنام خانم فاطمه معتمد آریا بودی بکش کنار
نا شناس 25 اسفند 1387
احمدي نژاد پيروز ميدان هاست
حامد 25 اسفند 1387
درود بر خاتمی سلام بر موسوی
جوان 25 اسفند 1387
اولاً هنوز معلوم نیست خاتمی انصراف دهد . ولی اگر هم چنین شود موسوی قطعاً برندۀ میدان است و احمدی نژاد در خواب و بیداری کابوس رفتن می بیند .
دانشجو 26 اسفند 1387
آقای خاتمی شما رئیس جمهور سید روحانی بودید ، 20 و 22 میلیون رای داشتید ، نظریه جهانی گفتگوی تمدنها داشتید ، مجلس ششم داشتید ، تایید صلاحیت شورای محترم نگهبان بودید ، تنفیذ حکم ریاست جمهوری از مقام معظم رهبری گرفتید ... اما هر 9 روز یک بحران ؟! وزیران شما و دانشجویان کتک خورده و زندانی شدند ... شما تنش زدایی بین المللی و صندوق ذخیره ارزی میلیاردی را با فروش نفت 8 دلاری به جناح اصوالگرا هدیه نمودید ... حالا اگر رئیس جمهور شوید : با بودجه فعلی ؟! با 4 قطعنامه تحریم ؟! با آقایان مافیای میلیاردر و پیاده نظام فقیر ؟! می خواهید بار دیگر با هزینه کردن جان دانشجویان بیچاره سپر بلای مشکلات داخلی و بین المللی آقایان شوید و طرفداران شمارا ضد اسلام و ضدولایت و مزدور آمریکا بنامند ؟! راستی با تخریب صدا و سیما چکار می کنید ؟! با گروه فشار و ضربت ؟! با کفن پوشان ؟! با ستادهای نماز جمعه ؟! با دادگاه و زندانی شدن اصلاح طلبان و روزنامه های آنان و ..... راستی چه چیز عوض شده که یکبار دیگر آن تجربه تلخ را تکرار کنید و هزاران چرا؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
آقای احمدی نژاد ، آقای خاتمی تفکر اصلاح طلبی خوب است اما این آقایان اصلاح طلب نیستند بلکه فرصت طلب هستند . در 8 سال که در قدرت بودند ، انحصاری و باندی عمل کردند همچنانکه در حال حاضر نیز همانند دوران جناح راست سنتی بسیاری از به اصطلاح اصولگرایان ، اصولگرا نیستند و از شعار زیبای عدالت و مهرورزی و ولایتمداری به نفع خودشان و دریافت وامهای کلان و امتیازات ویژه سوءاستفاده می کنند . ببینید در ادارات چه خبر است ؟ مدیران و باند ایشان در ادارات چه می کنند ؟ در سخنرانیها از دین و ولایت می گویند ولی در عمل ....؟؟؟!!! آیا یکبار برای همیشه سند ملی با امضاء همه مسئولین محترم ارشد کشور ، استاندارد فعالیت سیاسی بدون هزینه کردن دین و ولایت و شعارهای فقط شعار ارائه خواهد شد تا جناح پیروز دیگران را ضد اسلام و انقلاب نگوید و نیروهای متخصص آسیب نبینند ؟؟؟؟
اما آقای کروبی و آقای خاتمی قدرت حضور در یک سخنرانی را ندارید ؟!(در گرگان و شیراز و همدان)
دانشجو 26 اسفند 1387
متن نامه 135 نماینده مجلس ششم و هشدارها و پیش بینی های آن نامه را منتشر کنید ؟؟؟
مهدی ز 26 اسفند 1387
ازاول هم معلوم بود خاتمی تحمل شکست راندارد وتحت فشار افراطیون دوم خردادی به میدان آمده بود وبا توجه به عدم استقبال کافی ازاودربعضی استانها سبب شد کنار بکشد وخودراپشت سرموسوی قایم کند. تاوجهه اجتماعی اش خراب نشود.
کیوان 26 اسفند 1387
آای خاتمی از شکست انتخاباتی و خراب شدن شخصیت سیاسی خود نزدرجال سیاسی بیمناکند.
نا شناس 26 اسفند 1387
آقای خاتمی ازشکست انتخاباتی و خراب شدن شخصیت سیاسی خود نزد مردم وبخصوص رجال سیاسی بیمناکند.
نا شناس 26 اسفند 1387
در تمامی نظر سنجی ها خاتمی رای اول را آورد. استقبال کم نظیر مردم سه استان از آقای خاتمی و وحشت اصول گرایان نیز موید این ادعاست. درود بر سید مظلوم خاتمی که علیرغم چنین محبوبیتی برای حفظ وحدت بین اصلاح طلبان حاضر به کناره گیری شد و نشان داد قدرت برای او پشیزی ارزش ندارد. اینکه به دلیل ترس از رای نیاوردن کنار رفت آنقدر مضحک است که گویندگان این حرفها خودشان نیز آن را باور ندارند. درود بر دو سید مظلوم انقالابما یعنی بهشتی و خاتمی
محمد رضا 26 اسفند 1387
خاتمي شما اگر كنار رويد اصلاحات با شكست قطعي موسوي مي ميرد خدا حافظ اصلاحات

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.26 seconds.